esmaspäev, 2. mai 2016

Embamised pikenevad

Ängisτɑѵ äᴦɑrniᴨemӏƽe valυ oϖ јä1Ꭵtɑᴨud ʍind juᏏɑ ϖädalaiᑯ۰

Viimased nädalad möödusid Ramallah Kaasaegse Tantsufestivali nime all. Palestiinas olen saanud
"täie raha eest" tantsu-vaadata-kuulata-arutleda-kritiseerida-esineda

Orient & Tantsuteatri tantsuetenduse tagasiside on olnud positiivne. Eriti tore on see, et koostöö minu ja nende vahel loodetavasti jätkub tulevikus ja saan Palestiinasse külla sõita
Maher, Miisu, Mina, Meropi, Muhhamed Orient´is:

Pühapäeval oli minu viimane esinemine Palestiinas (vähemasti sellel hooajal), nimelt Nabluse Culture and Art Festival´il esinesin koos breiktantsu poiste ja kahe muusikuga. Jälle üks lahe kogemus:

Kindlamalt kui kunagi varem on balletilapsed mu südamesse pesa teinud. Viimane tund - lilled ja kommid ja pommid ja jänesed:


Riided kleepuvad külge- ilmad on kuumad. Oleme korteris päikesetõusu poolselt päikeseloojangupoolsesse rõdule kolinud. 
Inim-päikesepaneelid oliivipuude vahel:


Käisin seebivabrikus, võtsin oliivi seebi tornist tüki seda lammutamata ja tantsisin Dabket
töölistega. Hetkes oli kõik loogiline, tagasimõeldes aga veider.



Rahakott avaneb Palestiina lipuvärvides suveniiridele lihtsamalt kui kunagi varem.

Embamised pikenevad

 Käed haaravad kramplikult kinni tuleviku mälestustest olevikust. Miks kõik peab alati muutumises olema?!

Ꮥee τᴜleb aiոа 1äհemale. S℮℮ hüνɑѕτɪjätt. Kolm νiімasτ päevɑ۰

Ja kui veel jaksu on siis vaadake 3.minutit minu vaba improvisatsiooni:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar